Alimentatia in sarcina

Totusi intentionati sa reveniti la greutatea normala de dinainte de sarcina. La alimentatia in sarcina nu este indicata cura de slabire,doar atunci cand vreti sa slabiti.

Daca tot sunteti ocupata din plin cu bebelusul, ca sa va faceti datoria de mama, de multe ori uitati sa va hraniti, uneori mancati fastuos alteori deloc (depinde de dumneavoastra). Ca sa fac o paranteza; totul depinde si de stapanirea psihicului dumneavoastra; exista situatii in care sunteti putin stresata, ca sa-i oferiti totul copilului si sa fie sanatos.

Dieta pe care o aveati pe vremea cand erati insarcinata, trebuie sa o aveti si in aceasta perioada de dupa sarcina.

Cum de fapt stim cu totii, sunt recomandate trei mese principale si doua gustari dintre mese / zi. Asa ca nu este indicat sa ne hranim seara cu preparate bogate in grasimi, formand multe calorii, si cu un continut greu de digerat.

O dieta echilibrata, mai poate insemna , mancand des fructe si legume.

Ati verificat greutatea corporala? Pentru alimentatia in sarcina , mancati fructe sau lactate; din categoria de lactate , va recomand iaurt cu continut scazut de grasime, si incercati sa evitati alimentele bogate in grasimi ca de exemplu dulciurile. Tin sa mentionez un lucru important; daca simtiti ca va vine pofta de dulce, si sunteti o adevarata gospodina, preparati prajituri acasa si nu numai, cu ingrediente nutritive.

Vitaminele sunt cele mai bune suplimente administrate in cantitati mici ca sa redea organismului tau cursul sa functioneze sanatos. In unele cazuri simtiti ca va pierdeti pofta de mancare si va declarati slabita din punctul de vedere al starii fizice de zi cu zi. Este clar ca trebuie sa va administrati vitamine cu fier o perioada prescrisa de medic daca este cazul, si totodata, daca medicul v-a prescris anumite vitamine , nu este recomandat sa le incetati.

Tag-uri :

alimentatia-in-sarcina , greutatea-normala , sarcina , cura-de-slabire , insarcinata , calorii , dieta-echilibrata , greutatea-corporala , ingrediente-nutritive , vitamine , pofta-de-mancare