Etape de dezvoltare pentru firma de succes

Dacă a trecut ceva vreme de la începutul înființării firmei, și totul a decurs normal, veți simți o schimbare , altfel spus, o avansare ca întreprinzător.

Valorificând într-un timp foarte scurt, ce ați clădit până acum, imediat vă dați răspunsul că totuși în această perioadă de timp, ați evoluat, învățând lucruri noi.

Întorcându-vă în trecut, analizând principiile pe care le-ați aplicat atunci, probabil veți spune că , “ar fi fost bine să iau o decizie ca asta pe vreme aceea”. Prin urmare, la nivelul la care vă aflați, oricum aveți si calitatea de a separa acele decizii care aveau un anumit scop atunci, față de cele care încercați să le puneți în aplicare, deși nu erau atât de importante.

În mod teoretic, să îți dezvolți propria afacere și să concurezi cu ea, nu sunt niște obiective chiar atât de simple.

Să conduci o firmă nu se compară cu activitatea de a practica un hobby, sau de a fi un simplu angajat, spre exemplu, la o firmă cunoscută național,având un salariu frumusel. Practic trebuie să îți dai tot interesul asupra firmei, văzând cu ochiul liber cum evoluează și asigurându-ți libertatea, luptând pentru ea și trudind, ca apoi firma să îți aducă profit și alte nevoi.

Prioritățile întreprinzătorului sunt similare spre exemplu, cu cele ale unui cetățean oarecum pregatit pe domeniu, care dorește să își construiască o casă pe terenul său privat. Practic, acesta își creionează regulile sale în vederea dezvoltării propriei locuințe, urmând obiectivele proprii, și ulterior, acesta parcurge următoarea etapă a strategiei sale, până când finalizează lucrarea.

Acele priorități le dobândește și întreprinzătorul, în vederea dezvoltării firmei. Astfel cum o casă are nevoie acoperiș, rezistență si un plan de construcție pus la punct pentru a fi terminată ; așa și o firmă, are nevoie de foloase, materiale consumabile, clientelă și organizare, pentru a prospera ca afacere.

Cetățeanul a tras concluzia că si-a finalizat din greu casa, și evidențiază că în afară de nimeni, doar el și familia lui se poate bucura de ea; în mod similar, întreprinzătorul garantează că afacerea lui prosperă și nimeni nu va cunoaște regulile sale de organizare, așa cum le cunoaște el.

Până acum am vorbit despre întreprinzători, teoretic despre principiile, regulile, strategiile, acestora, reflectând asupra întreprinderilor sale.

Acum vom vorbi și despre etapele de dezvoltare ale întreprinderii, de la înființare, până când aceasta a început să dea concursul productivității.

Am realizat patru etape de dezvoltare, pe care le vom prezenta și apoi le vom descrie pe rând intr-un alt articol.

  1. Apariția firmei pe piața concurenței.
  2. Stadiul de început al dezvoltării firmei.
  3. Dezvoltarea în ansamblu al firmei.
  4. Etapa de funcționare și reglementare.

Aceste etape de dezvoltare, alcătuiesc într-un final, un mod de supraviețuire al afacerii. Afacerea are un grad de dezvoltare mai mare, dacă este susținută de întreprinzător, și nu provoacă probleme financiare, astfel că pe parcurs, dacă întreprinzătorul atinge obiectivele generale, prin urmare ,afacerea se dezvoltă fără vreun impuls. Deci acesta este miezul principiului de funcționare.

Tag-uri :

etape-de-dezvoltare , firma-de-succes , infiintare-firma , intreprinzator , principii , afacere , obiective , profit , strategie , clientela , organizare , reguli , piata-concurentei , etape-de-functionare