Strategia de dezvoltare a firmei de succes

Orice om de afaceri, întreprinzător, sau antreprenor, folosește toate principiile, ca noua sa firmă să aibă succes, și mai presus de toate, să asigure o bună funcționare a acesteia pe piață.

Dacă vă aflați la începutul activității și nu sunteți bine informat, nu vă panicați. În cele ce urmează, vă etalăm informațiile și le explicăm în detaliu.

Ca întreprinzător, nu este atât de simplu, în anumite cazuri trebuie:

  • să fii puțin norocos, în ceea ce privește clientela;
  • să îți creezi o imagine plăcută si favorabilă în faza de început;
  • să faci față provocărilor des întâlnite;

Pe parcursul timpului în care afacerea este pusă pe picioare, o să remarcați faptul că învățați pe zi ce trece, deși faza aceasta vă schimbă dintr-o persoană simplă, intr-una pregătită pe domeniul inițial.

Totusi , trebuie să puneți în aplicare, treptat, activitățile din planul propriu al firmei, să le valorificați într-un anumit timp de la înființarea firmei, și să vă dați concluzia că sunteți sau nu, un întreprinzător bine pregătit. Practic, analizați dacă firma mai poate concura pe piață sau nu.

Diferențe de planificari ale întreprinzătorului

Ce planificări crezi că îți faci:

Dimineața când mă trezesc, îmi organizez timpul cu drag și spor, mă gândesc la situația financiară a firmei, îmi dau cu părerea faptul că au o plăcere nejustificată, clienții, de a colabora cu mine ca întreprinzător, și că angajatii firmei dau dovadă de ințelegere, organizare și poftă de muncă.

Ce planificări sunt necesare pentru un întreprinzător:

Termenul de planificare are multe înțelesuri când vine vorba despre un întreprinzător de succes, astfel că acesta realizează obiective înainte ca firma să înceapă activitatea. Există cazuri în care, întreprinzătorii de rând, nu au abilitatea de a-și planifica orice mod de lucru și prin urmare afacerea lor, intră în declin financiar; sunt lipsiți de anumite competențe dificile, și nu mai pot face față provocărilor.

Întreprinzătorul trebuie:

  • să își urmeze propriile reguli de lucru;
  • să își organizeze timpul;
  • să își creeze o imagine pentru faptul, cum va arăta firma în viitorul apropiat;
  • să concluzioneze că firma este în dezvoltare;
  • să pună în practică tehnicile de răspândire și de dezvoltare economică a afacerii;
  • să aibă libertate, știind că afacerea concurează;

Statistica numărului de firme din România care au intrat în faliment, este de aproximativ 7500 în anul 2015, spre deosebire de anul anterior în care s-au înregistrat cu 2000 de societăți mai puțin.

Tag-uri :

strategia-de-dezvoltare , om-de-afaceri , infiintarea-firmei , intreprinzator , antreprenor , firma , piata , firma-de-succes , planificari , clientela , afacere , clienti , angajati , obiective , declin-financiar , imaginea-firmei , dezvoltare , dezvoltare-economica , faliment